backround

środa, 12 października 2011

It's my birthday and I'll cry if I want to...

Yes, today is my birthday and I'm really a true crybaby, but anyway is it a reason to enjoy and have fun? I'm older, another number, that's it...
Anyway I've made some "useless" halloween decoration outside, but it's still a lot to do. :)

Ja, heute ist mein Geburtstag und ich  bin eine echte Häulsuse, aber ist das ehrlich ein Grund zum feiern? Ich bin älter geworden, nächstes Ziffer, das ist doch alles...
Trotzdem habe ich  eine "nutzlose" Halloween Dekoration angefangen zu machen, aber es wird auf mich noch zukommen. :)

Tak, dzisiaj są moje urodziny, a ja jestem prawdziwa płaczka, ale czy rzeczywiście jest to powód do świętowania? Jestem starsza, kolejny numer, to wszystko...
Mimo tego poczyniłam na zewnątrz trochę "niepotrzebnych" dekoracji na halloween, ale czeka mnie jeszcze trochę pracy. :)





PATI

5 komentarzy:

  1. I've absolutely no idea why it's been posted under the 12th october, I've written it on 13th and that's the date
    Ich habe keine Ahnung wieso steht hier 12 und nicht 13 Oktober, das echte Datum
    nie wiem czemu post ukazał się pod 12 października zamiast 13, prawdziwą datą
    PATI

    OdpowiedzUsuń
  2. No wlasnie, zastanawialam sie czy dopadla cie demencja, ale na szczescie to sprawa chochlika:) No wiec, wszystkiego najlepszego w dniu twojego swieta. Dzis masz prawo do jednego zyczenia, a jesli dolozysz wszelkich staran to na 100- we sie spelni. Musisz tylko w to uwiezyc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotq... a ja Ci życzę abyś odnalazła Siebie i Swe miejsce na ziemi:*
    Abyś zawsze miała nad Swą Głową Anioła Stróża,by Cie chronił.
    Abyś byłą zdrowa i tak dzielna jak zawsze.
    Aby dzieci na głowę nie wchodziły,i dawały się wyspać.
    Abyś tworzyć mogła zawsze, bo wiem jakie to ważne.
    I abyś najnormalniej w świecie po prostu była SZCZĘŚLIWA:*
    10000 Latek Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Dziękuję za miły wpis u mnie:) Ja idę pomyszkować u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie dziekuje za zyczenia,
    dzien nawet odbyl sie bez placzu,
    wystarczy, ze w nocy sobie pochlipalam,
    powzielam tez urodzinowe zobowiazania,
    zobaczymy jak bedzie z realizacja :)
    pozdrawiam
    i obiecuje, ze marzyc nie przestane

    OdpowiedzUsuń